Prodej nemovitosti vypadá jednoduše, nicméně už při bližším pohledu zjistíte, že je to velmi komplexní disciplína. Zkratky nefungují, skutečně dobrý prodej potřebuje promyšlenou strategii. Podíváte-li se dobře okolo Vás, sami si povšimnete, že jen pasivní inzercí se z Vaší nemovitosti šarmantní nevěsta nestane. O tom, jak dobře prodáte, rozhodnou malé detaily.
Které kroky tvoří základ naší prodejní strategie?
Krok 1. Vytvoříme osobitý příběh/profil nemovitosti
Kupujícímu musíme dát silný důvod, proč si ji má pořídit: Každá nemovitost má svého kupce, ale o tom za kolik ji prodáte, rozhodne prodejní příběh. Naším úkolem je ukázat ji v tom nejlepším, přesto autentickém světle.
- Analyzujeme trh: Ukážeme Vám, co se jak reálně prodávalo, co se dnes aktuálně nabízí a co je z toho dlouhodobě neprodejné.
- Tvoříme příběh nemovitosti, který je jenom Váš: Příprava prodeje je o faktech, při vlastním prodeji rozhodují více emoce. Hledáme kreativní řešení, neboť víme, že tradiční formy prodeje realit již dnes nestačí. Inspirujeme se u projektů, které jsou úspěšné. Marketingovou a prodejní strategii s Vámi vyhodnocujeme.
- Aranžmá nemovitosti – Home staging: Lidé kupují, co se jim líbí, kde se cítí dobře. Poradíme, aby se Vaše nemovitost líbila. Někdy stačí jen vymalovat nebo přesunout kus nábytku.
- Prezentace: Připravíme profesionální popis a nafocení nemovitosti.
Krok 2. Vyhledáme kupujícího
Šíříme žádoucí image nemovitosti. Oslovujeme předně Vaši cílovou skupinu, neboť žádná nemovitost není pro každého. Pracujeme s vlastní klientskou databází, inzerujeme, spolupracujeme s jinými makléři apod.
- Inzerce: Víme, kdy-kde-jak, můžeme doporučit rovněž preferenční pozice v internetových vyhledávačích či další formy zviditelnění.
- Spolupracujeme s ostatními makléři: Dokážeme oslovit široké portfolio osob, u nichž se ví, že chtějí nemovitost koupit, a to i prostřednictvím úzké skupiny několika dalších profesionálně působících makléřů na našem trhu.
Krok 3. Prodáváme
Inspirujeme kupující a pomáháme jim vytvářet pouto k Vaší nemovitosti. Lidé musí mít opravdu lákavý důvod koupit, vidět reálné vyřešení jejich situace mít jistotu financování a hlavně být připraveni takové rozhodnutí učinit.
- Psychologie kupujících: Analyzujeme, jaká je jejich situace, co je pro ně důležité, jak se rozhodují, v jaké fázi se nachází. Není to jenom cena, ale i image Vaší nemovitosti. Jak naznačuje obrázek níže, duše kupujícího je v čase těkavější, než byste si asi dokázali představit.

Krok 4. Převedeme nemovitost
Zajistíme bezpečnost dané prodejní transakce: Postaráme se o právní zajištění transakce s důvěryhodnou advokátkou, zrealizujeme bezpečný převod prostředků na Váš účet, obstaráme předání nemovitosti, poradíme s daňovým přiznáním.
S klientským systémem Bhouse rozumíte každému kroku prodeje
Klientský systém, to je krok za krokem Váš prodej. V systému navíc najdete praktické informace týkající se ekonomiky nemovitostí a realitního trhu. Poznáte různé cenové strategie pro prodej nemovitostí, dále zákonitosti ovlivňující výhodnost realitních transakcí a mnoho dalších cenných poznatků.
Srdcem klientského systému je „Můj BHOUSE prodej nemovitosti“, který uživatelsky atraktivní formou shromažďuje všechna potřebná fakta týkající se Vaší nemovitosti. V každém okamžiku víte, co se děje.
Koncept BlueHOUSE odráží naše zkušenosti s realitním trhem, které jsme získali při transakcích s vlastním majetkem. Snažíme se nabízet výjimečnou kvalitu služeb na složitém českém realitním trhu. Naší vizitkou jsou nemovitosti, které prodáváme. Vycházíme z reálných potřeb kupujících, proto žádná klišé, ale pravdivě atraktivní příběh Vaší nemovitosti.