Z čeho se zrodil vzdělávací modul BlueHOUSE?
Z osobních zkušeností, které jsme rozšířili o poznatky špičkových realitních koučů. Začínali jsme s běžnými transakcemi pro rodinné účely, přičemž s každým dalším poznatkem jsme byli chytřejší a uvědomovali si chyby, které děláme. Pochopili jsme, že různý přístup může vést k diametrálně odlišným výsledkům. Dnes je pro nás realitní transakce skládačkou, kde důležitý je každý detail. Vše si musí správně sednout.
První blok: Co skutečně ovlivňuje úspěch Vašeho prodeje?
Často to neradi slyšíme, ale určující jsou představy kupujících, protože každé jejich nadšení nebo zklamání z Vaší nemovitosti se vždy do finální ceny promítne. Co to znamená? Prezentace a způsob prodeje přímo ovlivňují výši ceny, za kterou je Vaše nemovitost prodejná.
Důmyslný marketing představuje klíč k vyšší prodejní ceně. Více >
Aranžmá nemovitosti: Objevte Home Staging a okouzlíte kupujícího. Více >
Cena vytváří jedinečnou pozici nemovitosti na realitním trhu. Více >
Skutečné příběhy prodeje nemovitostí z praxe. Více >
5 tipů pro úspěšný prodej nemovitosti. Více >
5 doporučení pro dosažení vysoké ceny. Více >
5 signálů, které říkají, že prodej potřebuje změnu. Více >
Druhý blok: Co je žádoucím úkolem makléře?
Očekávat byste měli rozpoznání skutečného potenciálu Vaší nemovitosti a schopnost ji zhodnotit. Neméně důležité je předvídání vývoje na trhu a aktivní hledání řešení pro Vaši situaci. Rovněž věcné vysvětlení každého kroku Vaší transakce.
Co dělá makléře makléřem? Odhalte rozdílový prvek Vaší transakce. Více >
Kdy se makléř vyplatí?
Když překovává obtíže, na které má být odborníkem. Více >
Jeden nebo více makléřů? Poznejte, jak jejich motivace ovlivňuje Váš výsledek. Více >
Skutečně víte, na co se makléře máte zeptat? A opravdu ty správné otázky položíte? Více >
Třetí blok: Když chcete vědět více než ti druzí
Osobní zkušenost vždy mění pohled na věc. Kdyby nám někdo před lety řekl, že jednou budeme nabízet realitní služby, nevěřili bychom mu, a to určitě i kvůli špatné pověsti, kterou český realitní trh měl a má. Uvědomili jsme si ale potřebu realitního vzdělávání. Naučili jsme se, že pověst trhu by neměla být překážkou v hledání individuální kvality služeb.
Rozhovor s Danem Michalem: O realitní gramotnosti, léčbě a standardech trhu. Více >
Extra: Co by nám o realitní činnosti pravděpodobně řekl Ivan Lendl? Více >
5 špinavých triků realitních kanceláří podle ministerstva pro místní rozvoj. Více >
Poznejte realitní butik BlueHOUSE a jeho klientský systém
V klientském systému najdete praktické informace týkající se ekonomiky nemovitostí a realitního trhu. Objasníme Vám různé cenové strategie pro prodej nemovitostí, vysvětlíme zákonitosti ovlivňující výhodnost realitních transakcí a přineseme mnoho dalších cenných poznatků.
Srdcem klientského systému je „Můj BHOUSE prodej nemovitosti“, který uživatelsky atraktivní formou shromažďuje všechna potřebná fakta týkající se Vaší nemovitosti. V každém okamžiku víte, co se děje.
Koncept BlueHOUSE odráží naše zkušenosti s realitním trhem, které jsme získali při transakcích s vlastním majetkem. Snažíme se nabízet výjimečnou kvalitu služeb na složitém českém realitním trhu. Naší vizitkou jsou nemovitosti, které prodáváme. Vycházíme z reálných potřeb kupujících, proto žádná klišé, ale pravdivě atraktivní příběh Vaší nemovitosti.