- Zprostředkováváme prodej nemovitostí na pražském trhu, poskytujeme developerům cennou zpětnou vazbu o trendech trhu a očekáváních cílových skupin
- Jako realitní butik jsme pružní a kreativní, sázíme na přirozenost a osobnostní kvalitu, motto BlueHOUSE zní „The right broker makes all the difference“
- Pro developery chceme být vždy jedním z několika mála prodejců (2-3), ale nežádáme exkluzivitu (navzdory jejím nepopíratelným výhodám)
Jaká je přidaná hodnota BlueHOUSE?
Realitní butik BlueHOUSE = kreativní přístup
- Vyhledávání investičních příležitostí
- Návrh cenové tvorby pro realitní projekty (aktualizace v čase)
- Tvorba marketingové a obchodní strategie (praktická přitažlivost projektu)
- Vytvoření webových prodejních kanálů (reálné, nikoliv inspirativní, vizualizace)
- Inzerce a další formy prodeje
- Realizace prodeje až po zápis změny vlastnického práva (včetně právního servisu)
Běžná realitní kancelář = jen obsluha prodeje
- Inzerce dle podkladů od developera.
- Přivedení kupujícího (práce končí uzavřením rezervace, někdy smlouvou budoucí, někdy smlouvou kupní…).
Naši lidé mají nejen praxi, ale mají i nadstandardní vzdělání a prošli kvalitním tréninkem
- Stavíme na předpokladu, že dobří prodejci jsou rozdílovým prvkem transakcí
- Cílíme na psychologii kupujících, naše makléřky mají vysokou konverzi prodejů
- Věříme na řádnou organizaci prodeje, kdy kvalitní příprava musí vyloučit uspěchanost a chaos v prodejním cyklu, jednotlivé kroky musí být promyšlené
- Díky dlouhodobým zkušenostem se díváme na věci střízlivýma a praktickýma očima, odborné poradenství je pro nás kapitál, který buduje důvěru
Za náš úspěch na trhu vděčíme promyšlenému marketingu a prodejním dovednostem
- Prodáváme obyčejné i výjimečné, nestandardní i nadstandardní nemovitosti
- Sázíme na důmyslný marketing a prodejní příběh, v tomto ohledu jsou například pěkné fotografie pouze jedním z mnoha střípků, v našich očích jde v prodeji o detaily, vše do sebe musí zapadat
- Atraktivní, ale zároveň autentické příběhy nám přinesly nejlepší výnosy na m2
- Vysoké ceny jsou dosažitelné, ale musí být podloženy vzájemnou důvěrou mezi vlastníkem nemovitosti a prodejcem, zejména pak již zmíněným prodejním příběhem, který musí být pro kupujícího srozumitelný a věrohodný
Tvoříme si know-how z řady vlastních malých realitních projektů, rizika umíme vyhodnocovat
- Více než 10 let realizujeme kompletní rekonstrukce bytových jednotek, kdy hledáme přiměřená řešení pro konkrétní cílové skupiny
- Vnímáme ekonomiku nákladů i ekonomickou sílu kupujících
- Rozumíme estetickým potřebám zákazníka
- Získané zkušenosti jsou nenahraditelnou konkurenční výhodou proti běžným realitním makléřům
Naše klienty si trvale hýčkáme, vrací se nám, i když důvěra je křehká věc
- Raději děláme věcí méně, ale pořádně, snažíme se pracovat transparentně a osvětově
- Vytvořili jsme sérii jednoduchých vzdělávacích článků, které tvoří naší malou Realitní univerzitu
- Máme vlastní Facebook, ale více sázíme na Realitní blog, který nechce být jen povrchní
- Naši klienti mohou využívat Klientského systému Bhouse, který je dokáže on-line provést celou jejich realitní transakcí (v každém kroku mají přístup k informacím, co se děje)
- Byli jsme vidět i v americké televizi HG TV (vysílá v 80 mil. amerických domácností)
Poznejte BlueHOUSE
Koncept BlueHOUSE odráží naše zkušenosti s realitním trhem, které jsme získali při transakcích s vlastním majetkem. Snažíme se nabízet výjimečnou kvalitu služeb na složitém českém realitním trhu. Naší vizitkou jsou nemovitosti, které prodáváme.