Východiska spolupráce s developerskými společnostmi při prodeji nemovitostí

Prodávat za vysoké ceny se nebojíme, na náhodu nesázíme

  • Zprostředkováváme prodej nemovitostí na pražském trhu, poskytujeme developerům cennou zpětnou vazbu o trendech trhu a očekáváních cílových skupin
  • Jako realitní butik jsme pružní a kreativní, sázíme na přirozenost a osobnostní kvalitu, motto BlueHOUSE zní „The right broker makes all the difference“
  • Pro developery chceme být vždy jedním z několika mála prodejců (2-3), ale nežádáme exkluzivitu (navzdory jejím nepopíratelným výhodám)

Jaká je přidaná hodnota BlueHOUSE?

Realitní butik BlueHOUSE = kreativní přístup

  • Vyhledávání investičních příležitostí
  • Návrh cenové tvorby pro realitní projekty (aktualizace v čase)
  • Tvorba marketingové a obchodní strategie (praktická přitažlivost projektu)
  • Vytvoření webových prodejních kanálů (reálné, nikoliv inspirativní, vizualizace)
  • Inzerce a další formy prodeje
  • Realizace prodeje až po zápis změny vlastnického práva (včetně právního servisu)

Běžná realitní kancelář = jen obsluha prodeje

  • Inzerce dle podkladů od developera.
  • Přivedení kupujícího (práce končí uzavřením rezervace, někdy smlouvou budoucí, někdy smlouvou kupní…).

Naši lidé mají nejen praxi, ale mají i nadstandardní vzdělání a prošli  kvalitním tréninkem

  • Stavíme na předpokladu, že dobří prodejci jsou rozdílovým prvkem transakcí
  • Cílíme na psychologii kupujících, naše makléřky mají vysokou konverzi prodejů
  • Věříme na řádnou organizaci prodeje, kdy kvalitní příprava musí vyloučit uspěchanost a chaos v prodejním cyklu, jednotlivé kroky musí být promyšlené
  • Díky dlouhodobým zkušenostem se díváme na věci střízlivýma a praktickýma očima, odborné poradenství je pro nás kapitál, který buduje důvěru

Za náš úspěch na trhu vděčíme promyšlenému marketingu a prodejním dovednostem

  • Prodáváme obyčejné i výjimečné, nestandardní i nadstandardní nemovitosti
  • Sázíme na důmyslný marketing a prodejní příběh, v tomto ohledu jsou například pěkné fotografie pouze jedním z mnoha střípků, v našich očích jde v prodeji o detaily, vše do sebe musí zapadat
  • Atraktivní, ale zároveň autentické příběhy nám přinesly nejlepší výnosy na m2
  • Vysoké ceny jsou dosažitelné, ale musí být podloženy vzájemnou důvěrou mezi vlastníkem nemovitosti a prodejcem, zejména pak již zmíněným prodejním příběhem, který musí být pro kupujícího srozumitelný a věrohodný

Tvoříme si know-how z řady vlastních malých realitních projektů, rizika umíme vyhodnocovat

  • Více než 10 let realizujeme kompletní rekonstrukce bytových jednotek, kdy hledáme přiměřená řešení pro konkrétní cílové skupiny
  • Vnímáme ekonomiku nákladů i ekonomickou sílu kupujících
  • Rozumíme estetickým potřebám zákazníka
  • Získané zkušenosti jsou nenahraditelnou konkurenční výhodou proti běžným realitním makléřům

Naše klienty si trvale hýčkáme, vrací se nám, i když důvěra je křehká věc

  • Raději děláme věcí méně, ale pořádně, snažíme se pracovat transparentně a osvětově
  • Vytvořili jsme sérii jednoduchých vzdělávacích článků, které tvoří naší malou Realitní univerzitu
  • Máme vlastní Facebook, ale více sázíme na Realitní blog, který nechce být jen povrchní
  • Naši klienti mohou využívat Klientského systému Bhouse, který je dokáže on-line provést celou jejich realitní transakcí (v každém kroku mají přístup k informacím, co se děje)
  • Byli jsme vidět i v americké televizi HG TV (vysílá v 80 mil. amerických domácností)

Poznejte BlueHOUSE

Koncept BlueHOUSE odráží naše zkušenosti s realitním trhem, které jsme získali při transakcích s vlastním majetkem. Snažíme se nabízet výjimečnou kvalitu služeb na složitém českém realitním trhu. Naší vizitkou jsou nemovitosti, které prodáváme.