Vše o prodeji nemovitosti:
Představujeme Vám jedinečný systém prodeje nemovitosti, který jsme vytvořili, abychom ukázali, že i v době minimální důvěry v realitní trh lze s pomocí odbornosti a otevřenosti poskytovat služby s vysokou přidanou hodnotou. Jak? Zdánlivě jednoduše. Věříme, že když skutečně rozumíte tomu, co a proč děláme, tak získáváte jistotu, že dobře prodáváte. Svěříte-li nám nemovitost k prodeji, můžete celý průběh transakce sledovat on-line na našich webových stránkách, a to prostřednictvím Klientského systému BHOUSE.
Celý systém se zároveň opírá o tyto pilíře naší činnosti:
- Každodenní sledování dění na trhu, neboť zprávy v médiích pracují s několika měsíčním zpožděním.
- Autentický přístup k jakékoliv prezentaci nemovitosti, protože lidé od přírody nemají rádi lživé informace.
- Provádění každé důležité činnosti výhradně lidmi, kteří díky svému talentu v ní dosahují výborných výsledků.
Prodejní systém BlueHOUSE
Realitní univerzita
Soubor našich praktických zkušeností, které jsme rozšířili o poznatky špičkových realitních koučů. Porozumíte nejen prověřeným postupům, ale rovněž nejrůznějším nástrahám realitního trhu.
Prodané nemovitosti
Reference, které prokazují, že náš systém prodeje skutečně funguje, jak deklarujeme. Uvidíte, že každá nemovitost a image, který kolem ní šíříme, jsou v řádném souladu. Dobrý příběh prodává.

V čem je náš systém cenný? Získáte více!
Určitě jste v životě mnohokrát koupili stejné zboží za různou cenu. S nemovitostmi je to úplně stejné. Jejich prodejní cena není nikdy fixně daná, vždy záleží, jaké kupce oslovíte a jak je poté zaujmete. Rozdíl v ceně je významný, neboť tvoří asi 5-20% ceny nemovitosti.
Prodejní systém BlueHOSE používá prověřené postupy, které mají za cíl, abyste nemovitost prodali za cenu vyšší, než je její tržní cenové pásmo, které vymezuje ceny srovnatelných nemovitostí na realitním trhu. Promyšlený prodej Vám garantuje, že Váš dům nebo byt prodáte za nejvyšší možnou cenu.
Jak to funguje? Důmyslný marketing!
Úspěšný prodej BlueHOUSE spočívá v rozpoznání současných nálad kupujících. Právě jim potřebujete promyšleným způsobem odhalit skutečný potenciál a silné stránky Vaší nemovitosti. Pracujete nejen s chytrou vizuální formou, ale i věcně poutavými informacemi. Rozumíte-li váhavé duši kupujícího, výsledek se vždy dostaví.
Dobrý prodej vypadá jednoduše tím, že všechno do sebe zapadá, to ovšem za předpokladu, že neděláte chyby, které Vás neviditelně tu a tam vrací o krok zpět. Kdo už prodával, ví, že rozhodují maličkosti.
Přemýšlíte, jaký náboj by měl mít prodej Vaší nemovitosti?
Naši otevřenost vůči Vám zosobňují Realitní univerzita a Klientský systém BHOUSE. Jsou určeny k Vašemu volnému využití. K ničemu Vás nezavazují. Máte-li další otázky, využijte dále různé uživatelsky atraktivní způsoby komunikace podle Vámi očekávaného užitku.