Prodej Vaší nemovitosti je pro nás závazek, který bereme vážně. Nesbíráme velké množství nemovitostí do nabídky s tím, že jako drtivá většina makléřů jednu z nich občas prodáme. Naším cílem je prodat skutečně tu Vaši, a to za podmínek, které si společně stanovíme. Důvěra je křehká věc, a proto pracujeme transparentně.
Princip naší nabídky: Provize nemusí být nepřítelem
Vaši nemovitost připravíme s řádnou péčí na prodej, vyjednáme podmínky prodeje a zajistíme administraci transakce. Nejste-li s našimi službami spokojeni, můžete ukončit vzájemný smluvní vztah ve výpovědní lhůtě jednoho měsíce.
- Vaši nemovitost prodáme díky prověřeným postupům (viz obsah služeb dále) za vyšší cenu, než by ji zobchodoval průměrný realitní makléř, a to i při zohlednění nákladů odměny, kterou platíte za naše služby. Počítá se výsledek, nikoliv, co Vám někdo slíbí.
- Vzájemná spolupráce má jednoznačně definovaný obsah služeb, který smluvně garantujeme. Jejich bližší popis najdete v článku Důmyslný marketing klíčem k vysoké prodejní ceně.
- Naše odměna je v souladu se standardem trhu stanovena na bázi 3% provize, není-li stanoveno jinak.
Otevřeností jdeme proti většinovému realitnímu proudu
Přístup BlueHOSE k realitní činnosti se odlišuje od valné většiny dlouhodobě zavedených kanceláří. Jejich praktiky z principu nekopírujeme. Raději hledáme vlastní inovativní směry. Výsledek?
- Transparentní prodejní systém opřený o Realitní univerzitu a Klientský systém.
- Přímá zkušenost s vlastními investicemi zosobněná Investičními příběhy (nutné je přihlášení do Klientského systému). Bez znalosti rizik z transakcí s osobním majetkem lze jen obtížně rozumět realitnímu trhu.
- Nadstandardní péči o klienta dokumentuje Výběr referencí. Souhrnné portfolio prodávaných nemovitostí, které jsou dnes neaktivní, najdete v Archívu BlueHOUSE.
- Mediální dovedenosti prokazují videa pro americkou HGTV s Terezou Michalovou nebo naše realizace bytových jednotek na českých serverech. Designérka Zuzana Jančušková byla opakovaným hostem pořadu Jak se staví sen.
Odborná konzultace s Terezou Michalovou
Prodáváte? Pokud vyloženě nespěcháte a chcete při prodeji dosáhnout maximálního výnosu, počítejte přibližně s obdobím 3-9 měsíců. Tato lhůta platí pro většinový segment, kterými jsou běžné pražské nemovitosti v přibližné ceně do 10mil. Kč. U nemovitostí za Prahou, kterým v současné době poptávka příliš nepřeje, a u dražších nemovitostí musíte počítat s delší lhůtou, což ale nevylučuje, že můžete prodat například za měsíc. Jde jen o to, že u výjimečných nebo dražších nemovitostí vybíráte mezi výrazně menší skupinkou kupujících.